מטיילים בארץ לעתים קרובות? הנה הסיבות שכדאי לכם לקנות דווקא טנדר

תוכן עניינים

ארץ ישראל היא ארץ יפה ויש בה כל כך הרבה מקומות לטייל בה, ולא כל אחד מנצל את זה. אבל מי שמנצל את יודע כמה שהארץ הזו נהדרת ולא נופלת ממקבילותיה ברחבי העולם.

אז אם אתם לא מטיילים הרבה בארץ קודם כל, בכלל לפני תחילת הכתבה אנחנו מציעים לכם לעשות זאת! במיוחד טיולי שטח שהם סופר מהנים ומתאימים גם מאוד למשפחות.

בכתב הבאה אנחנו נדבר על נושא שקשור לזה. אם אתם מתכננים לקנות רכב חדש, אולי כדאי לכם לוותר על הרכבים המשפחתיים או הקטגוריות האחרות לטובת רכבי טנדר.

מה זה רכב טנדר?

טנדרים מזוהים בעיקר כרכבי עבודה. אבל למעשה, טנדרים גם יכולים לשמש הרבה מעבר לזה.

למשל, בארה"ב הם מאוד פופולאריים גם בקרב משפחות. מה שמיוחד בטנדרים זה שמעבר לכך שהם רכב עמיד, חזק, ואמין (כמו למשל איסוזו דימקס הפופולרי) הם גם חיות שטח מטורפות, ולפעמים אפילו הרבה יותר מג'יפים קלאסיים.

טנדרים בדרך כלל מגיעים עם הנעה 4X4, מתלים שמתאימים לשטח ועוד תכונות שהופכות אותם לרכב שהוא מעולה בשביל לקחת לסופ"ש בשטח. טנדר אף פעם לא ישאיר אתכם תקועים בשטח.

יש להם עצמה להחלץ כמעט מכל טוואי שטח.

אז למי מתאים טנדר?

אז טנדר אולי לא מתאים לכל אחד, אבל זו קטגוריית רכב ששווה בהחלט לשקול אם אתם מתכננים לקנות רכב חדש.

לדעתנו טנדרים מתאימים למשפחות (רק שימו לב שאתם קונים טנדר עם 4 דלתות ועם מושב אחורי מרווח כי חלק הם לא ככה), בנוסף טנדרים מתאימים גם ליחידים שפשוט רוצים רכב ורסטילי שיכול לקחת אותם לכל מקום ובכל תוואי דרך.

למי טנדרים לא מתאימים? לא היינו ממליצים לתושבי ערים צפופות כמו תל אביב לקנות טנדר, בגלל שבגלל גודלם קשה למצוא איתם חניה ביחס לרכבים אחרים כמו רכבי מיני.

בנוסף, ההתנהלות איתם והתצרוכת דלק שלהם גבוהה יותר כשנוסעים במקומות עירוניים. לכן טנדרים מתאימים יותר לאנשים שחיים בפרברים, בעיקר בשביל נוחות. לצפייה בדגמי טנדרים פופולאריים הקליקו כאן

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות