כלב טרייר – כל מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

כלב טרייר יורקשייר נחשב לאחד הכלבים הפופולאריים והאהובים ביותר בישראל, ואין זה מקרי. הרי מדובר בכלב בעל הילה ממלכתית, כיאה למי שהגיע מאנגליה במקור ומזכיר במראה ובהתנהגות שלו, כלבים של בתי מלוכה. אלה שנותרו בעולם, עדיין מתקשטים בו ונוהגים להציג אותו באירועים שונים. 

כלב טרייר הוא כלב לוויה זעיר. גובהו לא חוצה את קו 22 ס"מ, ומשקלו לא עולה על 5 ק"ג. תוחלת שלו היא בין 14 ל-18 שנה. יש לו פרווה רכה, נעימה וארוכה, עד כדי כך שאפשר אפילו להכין ממנה קוקו. הוא כלב עם סטייל מיוחד משלו, גם אם לעיתים נראה שהוא מתנשא ויהיר, אזי שהוא מלא חן, שמחה ואהבה. כל מי שבוחר לאמץ אותו, נהנה מחבר נאמן שיישאר איתו תמיד, בכל מקום. 

הרבה אנשים שנוהגים לאמץ כלב טרייר, בוחרים לעשות זאת, לא רק בגלל המראה המיוחד שלו אלא גם בזכות העובדה שהוא קטן וזעיר, כך שהוא לא תופס הרבה מקום ואפשר אפילו לטייל איתו במקומות שונים, כשהוא נמצא בתוך תיק. לא פעם אפשר למצוא תמונות של מפורסמים שיש להם כלב טרייר, הולכים איתו לכל מקום, כשהוא נמצא בתוך תיק קטן המתאים לגודל שלו, אותו הם מחזיקים ביד. הכלב נהנה מזה. 

מה חשוב שתדעו על טרייר

כלב טרייר הוא אומנם כלב קטן, אך חשוב לדעת שיש לו אופי מאוד מיוחד, שאיננו מתאים בהכרח לכלב בגודל שלו. הוא אמיץ מאוד, שתלטן, נהנה מהרפתקאות, מאוד נחוש,וכן הוא מאוד קולני. כלב טרייר אוהב לנבוח, ובכך הוא יכול להוות מטרד לשכנים שנאלצים להתמודד עם הנביחות שלו. 

יחד עם זאת, מדובר בכלב שיכול להסתדר עם כולם, בפרט עם ילדים. הוא מאוד אוהב לשחק ולהשתולל, בבית ובחוץ. חשוב להקפיד ולשים לב, ילדים קטנים עלולים לראות בו "צעצוע" והם עלולים לשחק איתו עד שיפצע. דבר שיכול להיות מאוד לא נעים, עבורו ועבורם.

מי שמחפש פרטנר לפעילויות גופנית וטיולים, טרייר הוא הכלב המתאים בשבילו. הוא מאוד אוהב לעשות פעילות גופנית, מאוד אוהב לטייל ולשחק, וכן הוא גם מאוד ממושמע וניתן גם לאלף אותו, כך שיקשיב להוראות של בעליו.

איך מטפלים בכלב טרייר?

מלבד הדברים הבסיסיים, קרי מזון מותאם לכלבים זעירים, טיפוח יומיומי של השיער, והקפדה על חיסונים קבועים, חשוב מאוד להקפיד על בריאות השיניים שלו. כלבי טרייר רבים מתמודדים עם בעיות שנוצרות אחרי נשירת שיני החלב. מומלץ מאוד לעשות זאת בהקדם, בשביל לא להגיע למצב בו הכלב יצטרך להתמודד עם דלקת חניכיים. 

על מנת להקל מבחינה כלכלית, מומלץ לבעלי כלבי טרייר לרכוש ביטוח חיות מחמד. ביטוח זה מספק כיסויים והחזרים עבור פרוצדורות ושירותים רפואיים שונים, בהתאם לתנאי הפוליסה.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות