פנסיון ביתי + אילוף כלבים – איך זה יכול לשרת אותנו?

תוכן עניינים

מעת לעת, אנחנו נדרשים לחפש פתרונות טיפול לכלב שלנו מחוץ לבית, למשל כשאנחנו יוצאים לחופשה, שוהים תקופה קצרה מחוץ לבית או בסיטואציה בה אנחנו לא יכולים לטפל בו בעצמנו במשך מספר ימים, בגלל לחץ זמן או מסיבות אחרות.

פנסיון ביתי הוא מקום אידיאלי לכך. מדובר על מקום המעסיק אנשי מקצוע המתמחים בטיפול בכלבים ואוהבים את זה. שם הכלב שלנו יוכל לקבל תשומת לב קבועה, מזון, מקום לינה, שם יוציאו אותו לטיולים באופן סדיר ובאופן כללי יוכלו לטפל בו בכל דבר שנדרש.

פנסיון ביתי הוא פתרון אידיאלי, מאחר והוא מאפשר לנו לישון בשקט ובידיעה שהכלב שלנו במקום שמור ומוגן. מעבר לכך, זה עדיף לשים אותו במקום אחר עם כלבים נוספים ואנשים ששומרים עליו, מאשר להשאיר אותו לבד בבית, גם אם אנחנו מבקשים מבן משפחה, חבר או שכן, להוציא אותו ולספק לו מזון בזמן שאנחנו לא נמצאים במקום.

היום בהרבה מאוד פנסיונים, אפשר ליהנות גם מאופציות נוספות של טיפול בכלב, כולל אופציה של אילוף כלבים באופן מקצועי. הרעיון הוא מאוד פשוט, אנחנו שמים את הכלב בפנסיון ובזמן שהוא נמצא שם, הוא עובר תהליך אילוף. צריך להדגיש, לא חייבים לשים את הכלב בפנסיון דווקא כשאנחנו לא נמצאים בבית, אפשר בהחלט לעשות את זה במשך תקופה קצרה גם בתקופות רגילות, על מנת שהכלב יעבור תהליך אילוף מסודר ועקבי.

איך בוחרים פנסיון כלבים?

בשביל לבחור פנסיון כלבים אנחנו צריכים להתייחס למספר נקודות.

ראשית, עלינו לבחון כמה המקום גדול וכמה כלבים הוא יכול להחזיק. ישנם פנסיונים גדולים שיכולים להחזיק בו זמנית כמות עצומה של כלבים. לעומת זאת, פנסיון ביתי בוחר להחזיק מספר קטן של כלבים בו זמנית. לא רק בגלל שהמקום קטן, אלא גם בשביל שהבעלים והצוות במקום יוכל לתת תשומת לב רבה יותר לכל כלב.

שנית, יש לבחון מי הם הכלבים שמגיעים לפנסיון ומה הדרישות לכך. גם כאן אנחנו יכולים לראות הבדלים. מצד אחד, ישנם פנסיונים שלא מבדילים ומוכנים לקבל כל כלב. לעומת זאת, בפנסיונים קטנים, ביתיים, הרבה פעמים מבקשים מהבעלים להגיע עם הכלב לפני בשביל שיהיה ניתן לבחון האם הוא מתאים למקום. כלבים בעיתיים, עלולים שלהיתקל בסירוב על מנת שלא יגרמו נזק לכלבים אחרים.

שלישית, יש לבחון כמובן את צוות המקום, איזה ניסיון עומד לרשותם, מה הם מספקים לכלבים, איזה סוג טיפול הם מספקים, כמה זמן הם שוהים במהלך היום בפנסיון. באופן טבעי, בפנסיון ביתי, הרבה פעמים הצוות מתגורר במקום ואנחנו יכולים להיות רגועים שתמיד תהיה השגחה על הכלב שלנו.

איך אילוף כלבים יכול לשרת אותנו?

כאמור, ישנם פנסיונים שכוללים לא רק טיפול אלא גם אילוף כלבים. בזמן שהכלב שוהה במקום, הוא עובר תהליך אילוף ברמה מסוימת על פי הצרכים והיכולות האפשריות.

היתרון הוא שהכלב שלנו יעבור תהליך למידה שיעזור לו לחזור ולהשתלב בבית בצורה טבעית והוא יתנהג בצורה בוגרת וממושמעת. זה נכון לכל מקרה, אך ישנם מקרים בהם זה יכול לשרת אותנו יותר. למשל, אם החלטנו לשים את הכלב בפנסיון בזמן לידה צפויה, אז אפשר שבתהליך האילוף יעבדו עם הכלב איך לקבל את התינוק החדש, איך להתנהג איתו וכיצד לפעול בזהירות מבלי לפגוע בו.

אילוף באופן כללי, הוא דבר חשוב וחיוני, מאחר והוא עוזר לכלב להשריש התנהגויות מסוימות שיהפכו את שגרת החיים שלו ושל דיירי הבית, להרבה יותר נוחים ובטוחים.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות