פורינה פרו פלאן לכלבים

תוכן עניינים

פורינה פרו פלאן היא אחת מחברות מזון לחיות מחמד המוכרות והותיקות בעולם, ולא מעט בעלי כלבים וחתולים בוחרים לקנות את המזון של פורינה לחיית המחמד היקרה שלהם.

אבל מה עושה את פורינה פרו פלאן מזון טוב? בכתבה הבאה נדבר ונדסקס על האיכות של פורינה פלו פלאן.

פורינה פרו פלאן לכלבים

בגזרת המזונות לכלבים, לפורינה פרו פלאן כלבים יש מגוון רחב של מוצרים המתאימים לכל סוג של כלב בהתאם לגודל והגזע שלו. בנוסף, קיימים מתכונים שונים על מנת שתוכלו לגוון עם התזונה של הכלב שלכם.

מזון לגורים

אחד מהמזונות היותר מוכרים של פורינה פרו פלאן, זה המזונות לגורים, וזה נובע מהתפיסה של פורינה פרו פלאן כאת השנתיים הראשונות של חיי הכלב כחשובות במיוחד.

לכן פורינה מתמחה במתכונים לגורים הכוללים את כל המרכיבים החיוניים להתפתחות פיזית ונפשית של הגור שלכם, כמו למשל שימוש ברכיב DHA שחשוב מאוד להתפתחות המוח והעיניים של כלבכם, שימוש בפרוביוטיקה להתפתחות ובריאות של מערכת העיכול ועוד.

מזון לכלבים בוגרים

כשכלבים מגיעים לבגרות, הם צריכים מזון שונה מאשר זה מקבלים גורים.

פורינה פרו פלאן מציעה כמה מתכונים מיוחדים לכלבים בוגרים, שכולם כוללים בראש ובראשונה מרכיב בשרי אמיתי, המספק חלבון איכותי וחיוני לכלבכם.

בנוסף, המזונות מועשרים בפרוביוטיקה עבור שמירה על בריאות כלבכם.

מזון לכלבים מבוגרים

המוצרים הבאים של פורינה פרו פלאן, הם עבור כלבים מבוגרים (זקנים).

בעצם, כלבים בגילאים כאלה צריכים תזונה מאוד שתשמור עליהם ב- Good Fit מה שנקרא.

המתכונים של פורינה פלו פלאן לכלבים מבוגרים כוללים את כל החלבון, נוגדי החמצון, הויטמינים והמינרלים שכלבים מבוגרים זקוקים להם כדי לשגשג ולהאריך כמה שיותר ימים.

בנוסף, פורינה פרו פלאן משתמשים בשמנים בוטניים מיוחדים, שהם רוקחים, שעוזרים לשמור על כלבים מבוגרים צלולים, אנרגטיים ופעילים.

לאיזה כלבים המזון של פורינה פרו פלאן מתאים?

כמו שאתם רואים, פורינה פרו פלאן מתאימה למעשה לכל הכלבים, בכל הגילאים וכל הגזעים (אם כי לא סקרנו לחלוטין גם את המזונות של פורינה לגזעים גדולים, גזעים קטנים וגזעים בינוניים – יש להם גם מוצרים ייעודים לגודל הגזע).

כאמור, מה שמייחד את פורינה פרו פלאן זה היכולת שלהם "לתפור" מתכון שמתאים בדיוק לשלב שבו הכלב שלכם נמצא.

כשאתם מתאימים את המתכון המתאים לכלב שלכם לפי הגיל והגזע שלו, אתם עוזרים לו להתפתח, לשגשג ולשמור על הבריאות והחיוניות שלו.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות