מטיילים ועושים קניות בתל אביב: בוטיקי ומעצבות האופנה הטובות בעיר

תוכן עניינים

חובבות אופנה מכל הארץ, ואפילו מהעולם, אוהבות להסתובב ברחובות תל אביב ולראות את הבוטיקים השונים ומה יש להם להציע, כן כן, תל אביב נחשבת מעוז אופנה עולמי ויש הרבה מה לראות ולקנות בה.

לרוב האנשים תל אביב יותר מוכרת בקניונים הגדולים שלה ובעוד אזורים מפורסמים כמו שוק הכרמל ושוק הפשפשים, שיש בהם מציאות נפלאות, אך חוץ מהם ישנם בוטיקים תל אביביים שמפוזרים במרכז ודרום העיר, ושם תוכלו למצוא קסם אמיתי של עיצובים מיוחדים, מפרי יצירתם של מעצבים ומעצבות ישראליות שעושות את מיטב האופנה והאקססוריז.

מהמרכז המפורסם ועד דרום העיר – תל אביב היא בירת האופנה של ישראל ואולי אפילו של המזרח התיכון, ולא פלא שמדי שנה מיליוני אנשים עורכים קניות בעיר התוססת בישראל.

בכתבה הבאה נדבר על שלושה מהמקומות שאתם צריכים לבקר בהם!

Chilla תיקי נשים בעבודת יד – שכונת פלורנטין, תל אביב

מותג התיקים התוסס צ'ילה, של המעצבת גיל למל לוי, מציע בשכונת פלורנטין תיקים לנשים בעבודת יד שעשויים מבדים טבעוניים (כלומר אין שימוש בעור). העיצובים מזוהים מאוד עם המעצבת גיל למל לוי, והם משלבים סטייל בוהמי עם אופנת הרחוב של פלורנטין.

תוכלו למצוא בבוטיק הביתי שלה ארנקים, פאוצ'ים, תיקי גב, תיקי צד, תיקי סטודנטים ועוד. מומלץ להסתכל באתר שלה Chilla.co.il לפני על הדגמים השונים ולבחור, מכיוון שהבוטיק שלה משמש בעיקר כמקום אחסון לתיקים שהיא מייצרת. כמובן שניתן לרכוש גם אונליין.

שרון ברונשר – שוק הפשפשים

בחנות זו תוכלו למצוא הכל מהכל ובעיצובים הכי מיוחדים, עם הכי הרבה סטייל. תוכלו למצוא מצעים, כלי בית, ועוד פריטים נפלאים עם הרבה סגנון ועיצובים מיוחדים. החנות מחדשת את הקולקציה שלה באופן תדיר ולכן תמיד תוכלו למצוא משהו מיוחד. הסגנון הוא מינימליסטי עם שימוש מועט בצבעים אך שימוש בבדים איכותיים ומבריקים והעיצובים הם חדשניים ומרעננים.

קומון רייבן – שוק הפשפשים

עיצובים עם ניחוחות אירופיים ואיכותיים. שילוב של האופנה האיטלקית והלונדונית האיכותית עם הטאצ' המזרח תיכוני של ישראל, הופכים את הסטודיו בוטיק הזה למרענן במיוחד ולאתר עלייה לרגל לחובבי אופנה רבים בישראל ומסביב לעולם.

לסיכום

לאן שלא תלכו, ממרכז לדרום, תוכלו למצוא בתל אביב בוטיקי אופנה שלא מביישים את ערי האופנה הגדולות ביותר באירופה. אנחנו מאחלים לכם סיבוב נעים ומלא שופינג בתל אביב!

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות