טיולי ג'יפים ברחבי הארץ – איך עושים את זה

תוכן עניינים

אחד הטיולים הכי כיפיים שיש זה טיול ג'יפים. סוג טיולים זה נהיה פופולרי לא רק לאנשים מרחיקי לכת, אלא גם למשפחות שרוצות להנות בצורה קצת אחרת. עם טיולי ג'יפים אפשר לחקור את השטח בצורה מהנה ולהגיע למקומות שלא חשבתם שתוכלו להגיע אליהם וליצור חוויה בלתי רגילה.

קונים ג'יפ

אז קודם כל – אתם צריכים ג'יפ. יש לכם בעצם שתי אפשרויות לקנות ג'יפ יד שניה או ג'יפ חדש. אנחנו הריי יודעים שמחירם של ג'יפים הוא בדרך כלל יקר יותר מאשר רכבים אחרים, אבל רבים היום קונים ג'יפ בעסקת מימון מלא רכב, ואז המחיר כבר לא מפחיד כל כך.

איך לתכנן יום טיול ג'יפים?

אנחנו ממליצים לכם לארגן לו"ז לטיול, זה גם מהנה יותר עבור המשפחה וגם מאפשר לכך שתספיקו הכל במקסימום פנאי ופאן. לו"ז ממוצע יראה כך:
תכנון מסלול וסימונים במפה, יציאת בוקר, עצירה לארוחת בוקר, המשך לכיוון יעד מסלול, הפסקת ארוחת אמצע, הגעה אל יעד, ארוחת צהריים, נהנים מהיעד, מטבע והמרחבים, יוצאים לכיוון הבית, עצירה של ארוחת ערב, והמשך עד הבית.
זהו לו"ז לדוגמא שהוא די ממוצע ומתאים במיוחד למשפחות, כמובן שמי שרוצה טיול פרוע יותר, השמיים הם הגבול.

איך הכי כדאי לטייל? לבד או בקבוצה?

אז אחד ההדרכים היותר פופולריות לטייל, זה לארגן קבוצה של ג'יפאים ולטייל ביחד. לדעתנו זו הדרך המומלצת ביותר מכיוון שטיול ג'יפים הוא טיול חברתי ותמיד טוב שיש איתכם עוד חבר'ה עם משפחות שמוסיפים לאווירה. בנוסף, בגלל שמדובר בשטחים שהם מאתגרים, לפעמים אם הג'יפ צריך חילוץ או דחיפה, יש איתכם משהו שיעמוד לצידכם.

לסיכום

טיול ג'יפים הוא חוויה מושלמת למשפחות. מתאים לכל הגילאים, צעירים ומבוגרים. לשמחתנו, בארצנו יש המון מקומות לטייל בהם, מהדרום הרחוק (אילת), דרך המרכז ועד לצפון. לכן אם אתם מתכננים לקנות רכב חדש, אנחנו ממליצים לכם בחום רב לשקול לקנות רכב שטח על מנת לנצל את היכולות שלו לטובת טיולים ברחבי הארץ. אתם תהנו מרכב שטח הרבה יותר!

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
מיטה לכלב
מיטה לכלב – 5 טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בעלי כלבים בוחרים להשקיע לא מעט משאבים היום בגידול ובטיפול הכלב שברשותם. לא מדובר רק בדברים סטנדרטיים כמו מזון או ביקורים מעת לעת אצל וטרינר לצורך חיסונים ובדיקות שונות